Dodržování uvedeného režimu je v zájmu nás všech – klientů, personálu i Vás.
Děkujeme, že nám jeho dodržováním pomáháte.
OSOBNÍ NÁVŠTĚVY
Chceme, abyste měli co největší možnost kontaktu se svými blízkými. Zároveň musíme brát ohled na zdravotní stav a dostatek soukromí ostatních klientů. Návštěvní řád jsme proto uzpůsobili tak, aby péče o klienty probíhala v maximálním klidu, bez vnějších vlivů. Návštěvám jsme otevřeli části dne, určené pro zábavu a relaxaci.
dopoledne od 10:00 do 12:00 hodin
odpoledne od 14:00 do 17:00 hodin
Mimo tuto dobu lze domluvit návštěvy individuálně,
vždy ale po předchozí telefonické dohodě se sociálními pracovníky nebo ředitelkou zařízení.
Na základě písemného sdělení Krajské hygienické stanice ze dne 27.7.2022 doporučujeme všem návštěvníkům po celou dobu pobytu ve společných prostorách zařízení (vnitřní prostory) používat respirátor FFP2.
Pokyny pro osobní návštěvy klientů, ubytovaných ve 4., 5., 6. a 7. patře
Pro návštěvy klientů, ubytovaných ve 4., 5., 6. a 7. patře jsou připraveny společné prostory u výtahů. Najdete tu pohodlné posezení. K dispozici je i zahrada s lavičkami. Na jednotlivá oddělení není vstup umožněn.
Pokyny pro osobní návštěvy klientů, ubytovaných ve 2. a 3. patře
- Prosíme, abyste vždy ihned po vstupu na oddělení oznámili ošetřujícímu personálu, za kým jdete, a vyčkali v hale. Poznáte je podle žlutých nebo červených triček.
- Ošetřující personál je povinen klientovi nejprve oznámit, že přišla návštěva, a až poté můžete vejít do pokoje. Snažíme se tím maximálně respektovat soukromí klientů a věříme, že to pochopíte.
- V případě, že klient chce přijmout návštěvu mimo ložnici, k dispozici jsou návštěvní místnosti, hala či okolí budovy.
- Opuštění oddělení prosím vždy nejprve oznamte ošetřujícímu personálu.
REZERVAČNÍ FORMULÁŘ PRO "VIDEONÁVŠTĚVU"
Jak probíhá "videonávštěva"?
K dispozici máme 2 tablety s mobilním připojením a instalovanou aplikací Whatsapp. Abychom Vám mohli zaručit, že bude tablet pro vaše volání volný, zarezervujte si prosím vhodný termín nejméně dva dny předem. Schůzku Vám potvrdíme e-mailem nebo telefonicky následující pracovní den prostřednictvím uvedeného kontaktu a upřesní telefonní číslo tabletu, na kterém videohovor proběhne.
Sociální pracovník přinese klientovi nabitý tablet, zapne ho a propojí vás pomocí aplikace Whatsapp. Typická schůzka trvá do 60 minut.
Již rezervované hodiny jsou podbarveny šedě, plně obsazené dny červenou barvou.
Všechno obsazeno?
Může se stát, že v některých dnech budou obsazeny všechny termíny schůzek. Pokud se tak stane, zavolejte sociálnímu pracovníkovi, bude se Vám snažit vyjít vstříc alespoň krátkým hovorem mezi jednotlivými zarezervovanými termíny.