Dodržování uvedeného režimu je v zájmu nás všech – klientů, personálu i Vás.
Děkujeme, že nám jeho dodržováním pomáháte.
OSOBNÍ NÁVŠTĚVY
Chceme, abyste měli co největší možnost kontaktu se svými blízkými. Zároveň musíme brát ohled na zdravotní stav a dostatek soukromí ostatních klientů. Návštěvní řád jsme proto uzpůsobili tak, aby péče o klienty probíhala v maximálním klidu, bez vnějších vlivů. Návštěvám jsme otevřeli části dne, určené pro zábavu a relaxaci.
dopoledne od 10:00 do 12:00 hodin
odpoledne od 14:00 do 17:00 hodin
Mimo tuto dobu lze domluvit návštěvy individuálně,
vždy ale po předchozí telefonické dohodě se sociálními pracovníky nebo ředitelkou zařízení.
Pokyny pro osobní návštěvy klientů, ubytovaných ve 4., 5., 6. a 7. patře
Pro návštěvy klientů, ubytovaných ve 4., 5., 6. a 7. patře jsou připraveny společné prostory u výtahů. Najdete tu pohodlné posezení. K dispozici je i zahrada s lavičkami. Na jednotlivá oddělení není vstup umožněn.
Pokyny pro osobní návštěvy klientů, ubytovaných ve 2. a 3. patře
- Prosíme, abyste vždy ihned po vstupu na oddělení oznámili ošetřujícímu personálu, za kým jdete, a vyčkali v hale. Poznáte je podle žlutých nebo červených triček.
- Ošetřující personál je povinen klientovi nejprve oznámit, že přišla návštěva, a až poté můžete vejít do pokoje. Snažíme se tím maximálně respektovat soukromí klientů a věříme, že to pochopíte.
- V případě, že klient chce přijmout návštěvu mimo ložnici, k dispozici jsou návštěvní místnosti, hala či okolí budovy.
- Opuštění oddělení prosím vždy nejprve oznamte ošetřujícímu personálu.
REZERVAČNÍ FORMULÁŘ PRO "VIDEONÁVŠTĚVU"
Jak probíhá "videonávštěva"?
K dispozici máme 2 tablety s mobilním připojením a instalovanou aplikací Whatsapp. Abychom Vám mohli zaručit, že bude tablet pro vaše volání volný, zarezervujte si prosím vhodný termín nejméně dva dny předem. Schůzku Vám potvrdíme e-mailem nebo telefonicky následující pracovní den prostřednictvím uvedeného kontaktu a upřesní telefonní číslo tabletu, na kterém videohovor proběhne.
Sociální pracovník přinese klientovi nabitý tablet, zapne ho a propojí vás pomocí aplikace Whatsapp. Typická schůzka trvá do 60 minut.
Již rezervované hodiny jsou podbarveny šedě, plně obsazené dny červenou barvou.
Všechno obsazeno?
Může se stát, že v některých dnech budou obsazeny všechny termíny schůzek. Pokud se tak stane, zavolejte sociálnímu pracovníkovi, bude se Vám snažit vyjít vstříc alespoň krátkým hovorem mezi jednotlivými zarezervovanými termíny.